piX

VelOur är så duktiga!

Det här linnet kommer iallafall jag att bo i i sommar!

image120

image121

Lyxigt å långt. Priset nu då? Förlåt anonym, jag har glömt, 900 tror jag, men jag återkommer... Filåt!

Sen kommer en gammal favorit, fast med nytt tryck. Sist var det kissekatten, nu är katten inte lika snäll...

We love!

image122

Sen har vi fått in efterlängtade skor från the Stray Boys!!!
Deras jodpuhrs förra säsongen gick ju aldrig i produktion, men NU, änligen!

image123

1800:-            Vi har bara köpt in nåt par i varje storlek så skynda!

Sen måste jag bara uppmärksamma om Ida Sjöstedts avslutnings/studentklänningar
har börjat hoppa iväg nu. Det gäller att vara lite snabb för vi har ju för din skull inte köpt in
många av varje. LOveloveLOvEloveLOVElOvE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0