våren är här!

Eller ja, den har börjat hos oss iallafall =)
Smirk skickade oss en helt bedårande tunika förra veckan.

image50



Stylein- som bara blir bättre o bättre varje säsong packade en kartong nerifrån Göteborg som får oss att önska att vi fick ta studenten, gå på bröllop eller galafest NUUU.
Den här klänningen finns i vitt, grått o svart:

image52

image53

Nathalie blev helt sjövild när hon fick på sig den nya kjolen från Stylein, dansen gick inte att stoppa!

image54



Puss puss från oss!

Kommentarer
Postat av: Hanna

jag DÖR vad fina klänningar! och jag antar att jag kommer svimma när jag ser odd molly satin jackan. Puss på er!

2008-01-16 @ 19:32:38
Postat av: Frida

SNYGGA! Kommer upp på stan imorgon mums

2008-01-23 @ 16:49:11
Postat av: Angelina mi lajki

ja stylein gör grymma kläder. löv it =)

2008-02-03 @ 18:55:05
URL: http://www.milajki.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0